DIENSTEN

Nanda Jansen of Lorkeers kijkt met een andere bril naar de wereld om haar heen, waardoor ze de ideale partner is om complexe materie terug te brengen naar de essentie. De vraagstukken in wetenschap, kunt en cultuur vertalen we naar toegankelijke boodschappen op drie verschillende manieren

#01 dienst
ADVIES

Je wilt je doelgroep vertellen over je complexe vraagstukken, maar zij spreekt een hele andere taal. Hoe maak je die boodschap dan toch toegankelijk? En zo, dat je doelgroep tot actie wordt aangezet?

 

Ik help je met een adviesgesprek. Ik stel de kritische vragen, zodat we samen de complexiteit terug kunnen brengen tot een begrijpelijke kern. Vervolgens geef ik je advies hoe je dat kan overdragen aan je doelgroep en hoe je die kan aanzetten tot actie.

Input

  • Welk vraagstuk wil je communiceren naar welke doelgroep? 

  • Een adviesgesprek duurt 1,5 uur.

 

Output

  • Aan de hand van concrete vragen onderzoeken we de kern het vraagstuk vanuit de context en de betreffende doelgroep;

  • Complexiteit teruggebracht tot de kern, gevat in een visueel document;

  • Inzicht in vervolgstappen. 

#02 dienst
IN-COMPANY
WORKSHOP

Concreet aan de slag met de vertaling van jouw complexe vraagstuk naar een begrijpelijk, interactief en actiegericht project? Dan organiseert Lorkeers & Jansen een workshop speciaal voor jou en je team.

 

Met concrete opdrachten laat ik je anders kijken naar het vraagstuk dat op tafel ligt en onderzoeken we hoe we de informatie begrijpelijk kunnen maken én hoe we je beoogde doelgroep tot actie aanzetten.

 

Input

  • Welk vraagstuk wil je communiceren naar welke doelgroep?

  • Minimaal 3 tot maximaal 8 deelnemers;

  • Een workshop duurt ongeveer 3 uur.

 

Output

  • Complexiteit teruggebracht tot de kern;

  • Suggesties voor een interactieve campagne;

  • Een plan van aanpak of zelfs de aanzet voor een campagne of actiegericht project. 

#03 dienst
ACTIEGERICHT
PROJECT

Complexe informatie overbrengen aan een doelgroep die een andere 'taal' spreekt? Dat doe je door informatie te vertalen naar een toegankelijke, visuele boodschap. Wil je de doelgroep aanzetten tot actie? Dan doe je dat door ze sensorisch te prikkelen, dus door alle zintuigen aan te spreken. 

In een actiegericht project zetten we geuren, kleuren en tastbare elementen in om de zintuigen op scherp te zetten. Zo komt de informatie niet alleen binnen bij de doelgroep: ze willen er ook direct mee aan de slag!

Input

  • Welk vraagstuk wil je communiceren naar welke doelgroep?

  • Een adviesgesprek van 1,5 uur;

  • Een workshop van 3 uur;

 

Output

  • Complexiteit teruggebracht tot de kern;

  • De kern vertaalt naar sensorische beeldtaal;

  • Een actiegericht project in de vorm van een interactieve, tastbare campagne.

© 2020 by Lorkeers & Jansen. 

Privacyverklaring

Algemene voorwaarden BNO

Lorkeers_en_Jansen_LogoHome.png